poniedziałek, 16 lutego 2015

DIY - ramka + grafika

All you need is LOVELOVE is all you need...

The Beatles


Moda na plakaty, grafiki powraca. Popularnością cieszą się szczególnie hasła i cytaty. Prym wiodą napisy typu: Home Sweet Home, Home, Love czy Welcome. 

Ostatnio trafiła do mnie stara ramka z porwanym płótnem, która miała wylądować w koszu na śmieci. Postanowiłam wykorzystać ją do
do zrobienia obrazu z tego typu grafiką. 

Płótno zerwałam, a ramkę pomalowałam białą uniwersalną farbą. Wykorzystałam stare pinezki, które nadały ramce ciekawszy, bardziej zadziorny wygląd. Zamówiliśmy szybę u szklarza - koszt 5 zł. Grafikę stworzyłam sama. Długo myślałam nad hasłem, które będzie mnie motywować każdego dnia. Jest wiele wartościowych cytatów. Ostatecznie padło na tytuł piosenki Beatlesów "All you need is love", bo w końcu co jest ważniejsze od miłości...?:)

Taki obraz to fajny dodatek, który możecie stworzyć własnoręcznie od A do Z, według własnych upodobań, niewielkim kosztem. Jeżeli stworzycie sami ramę, efekt końcowy będzie jeszcze lepszy. 
Myślę, że mój pomysł idealnie nadaje się na prezent walentynkowy, zarówno dla chłopaka, jaki i dziewczyny. Pamiętajcie, że prezenty wykonane samodzielnie są najbardziej wartościowe. 

Jeżeli komuś spodobał się mój napis, to tu macie gotowca.
POBIERZ GRAFIKĘ 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Za każdy komentarz - WIELKIE DZIĘKI !
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Dziękuję za odwiedziny i zapraszam po więcej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...