niedziela, 6 sierpnia 2017

Coś z niczego - Stolik taca


coś z niczego, zrób to sam, meble diy

Witajcie, 
Po długiej przerwie dopadła mnie wena twórcza... Jak powszechnie wiadomo, potrzeba jest matką wynalazku. A nam akurat brakowało małego stolika na działce. Wtedy moim oczom ukazał się stary, mocno zniszczony drewniany stołek, który już miał być opałem na ognisko. I tak oto stołek zyskał drugie życie. 

Pracy przy nim było niewiele, dla mnie to była przyjemność. Wystarczyło dokręcić siedzisko, lekko oszlifować, zamocować tacę, pomalować impregnatem do drewna i gotowe. Koszt: 0 zł. 
A może Wy macie jakieś meble, którym dacie drugą szansę...? =)
Pozdrawiam!

jak wykorzystać stary stołek

meble do ogrodu na działkę diy zrób to sam

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie miałem okazji nigdy robić własnoręcznie mebli do ogrodu, ale nigdy nie wiem kiedy może taka sytuacja nastąpić. Moim zdaniem bardzo fajnie na stronie http://www.ogrodyidomy.pl/czym-kierowac-sie-przy-wyborze-mebli-ogrodowych/ napisano jak wygląda kwestia wyboru mebli ogrodowych i czym należy się kierować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Solidnie napisane. Pozdrawiam i licżę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej bardzo pomysłowe rozwiązanie i muszę jeszcze przyznać, że ja także szykuję się do kupna nowych mebli ogrodowych. Już oglądałem w sklepie https://ogrodolandia.pl/ takie komplety, które mi się zdecydowanie najbardziej podobają. Muszę przyznać, że na pewno je zamówię za niedługi czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz - WIELKIE DZIĘKI !
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Dziękuję za odwiedziny i zapraszam po więcej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...