niedziela, 9 kwietnia 2017

DIY - Wielkanocny wianek na drzwi z tasiemek

diy - zrób to sam - dekoracje wielkanocne

Witajcie, 
Dziś przedstawiam pomysł na Wielkanocny wianek na drzwi z tasiemek.
Do jego zrobienia wykorzystałam różne kolorowe tasiemki/wstążki, które miałam w domu. Potrzebna będzie także styropianowa oponka oraz szpilki. 
Wykonanie jest bardzo proste. Zaczęłam od owinięcia oponki tasiemkami, tak aby całkowicie zakryć biały kolor. Następnie pocięłam tasiemki na dość równe kawałki. Końce tasiemek zabezpieczyłam, aby się nie pruły, podpalając je nad świeczką. Gotowy kawałek wstążki dwukrotnie owijałam wokół dwóch palców i przyczepiałam do oponki za pomocą szpilki. 

tasiemki, wstążki, kółko styropianowe

zrób to sam na wielkanoc

3 komentarze:

  1. Śliczny ,kolorowy wianuszek-wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Planujesz letnie grillowanie z rodziną i przyjaciółmi? Sprawdź https://ogrodolandia.pl/meble-ogrodowe, gdzie znajdziesz szeroki wybór stołów i krzeseł ogrodowych. Bez względu na to, czy preferujesz klasyczny drewniany stół, czy nowoczesny metalowy, z pewnością znajdziesz coś, co idealnie wpasuje się w styl Twojego ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo najróżniejszych dekoracji można także zamówić online. Warto o tym wiedzieć, gdyż takie zakupy są naprawdę bardzo wygodne. Są to zarówno dekoracje tematyczne, jak i stałe dekoracje do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz - WIELKIE DZIĘKI !
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Dziękuję za odwiedziny i zapraszam po więcej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...