wtorek, 29 listopada 2016

DIY - Jak ozdobić świece na Boże Narodzenie

Witajcie, 
Dziś przedstawiam moje dwa sposoby na świąteczne ozdobienie świec. 
Muszę przyznać, że świece to dla mnie obowiązkowy element dekoracji wnętrz - tworzą one niepowtarzalny, przytulny klimat w domu. Na Święta Bożego Narodzenia zawsze staram się ozdobić je tak, aby jeszcze bardziej podkręcały świąteczną atmosferę. 

Oba sposoby na dekorację świec na Boże Narodzenie są banalnie proste. 
Pierwszy to ubranie świecy w ciepły, świąteczny sweterek. Do wykonania dekoracji potrzebny będzie kawałek materiału, najlepiej dzianego na drutach. Ja użyłam starych rękawiczek, ale może to być np.: skarpetka, rękaw od swetra, a jak ktoś ma zdolności to może udziać sam.  W moim przypadku wystarczyło przeciąć rękawiczkę na pół i złapać oczka, tak aby dalej się nie rozpruła. Dodatkowo doszyłam dwa ozdobne guziki i świeca gotowa na zimę! 
dekoracje_świąteczne_diy

dekoracje_świąteczne_diy

Drugi sposób, jeszcze łatwiejszy - potrzebna będzie ozdobna tasiemka, wstążka np. taka do pakowania prezentów i taśma (najlepiej dwustronna). Teraz wystarczy dociąć wstążkę, skleić i gotowe! Prawda, że proste? A takie ozdobione świece na pewno dodadzą uroku i wprowadzą nas w świąteczny klimat. Dodatkowym atutem takich ozdób jest fakt, że po świętach święcę rozbieramy z ozdób i nadal może zdobić nasz dom.
dekoracje_świąteczne_diy

dekoracje_świąteczne_diy

2 komentarze:

  1. Kocham takie świąteczne dekoracje. W moim domu co rok jest ich pełno, ale jeszcze nie wpadłam na taki pomysł ozdabiania świeczek. Jeżeli szukasz fajnych ozdób, to kliknij tutaj. Ostatnio widziałam tu genialne bezprzewodowe świeczki led na choinkę. Moim zdaniem wyglądają one naprawdę uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super. Nigdy nie wpadłabym na pomysł aby ze zwykłej rękawiczki stworzyć takie małe cuda. Takie proste i szybkie - a takie ładne i idealnie pasujące do świątecznego nastroju. Brawo!

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz - WIELKIE DZIĘKI !
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Dziękuję za odwiedziny i zapraszam po więcej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...