środa, 16 marca 2016

DIY - Drzewko Wielkanocne + małe inspiracje

diy - wielkanocne inspiracje
Witajcie, 
Dziś przychodzę z propozycją na drzewko Wielkanocne. Strojenie gałązek w wazonach, a nawet dekorowanie drzew w ogrodach to zwyczaj rodem z Niemiec. Myślę, że to ciekawy pomysł i może ktoś z Was skorzysta. 
wielkanocne tradycje niemieckie
źródło: www.joemonster.org
Wykonanie jest, jak zwykle, banalnie proste. Wystarczy udać się na spacer i znaleźć ładą gałązkę (lub kilka). Najlepsze są takie, które umożliwią nam zawieszenie ozdób. Następnie malujemy gałązkę rozwodnionym klejem wikol (moje proporcje były"na oko", klej miał konsystencję mleka). Kolejny krok to obsypanie gałązki brokatem. Czekamy chwilę, aż wyschnie i wieszamy jajka bądź inne wielkanocne dekoracje. Prawda, że proste? :)
drzewko wielkanocne krok po kroku

Ja postawiłam głównie na brokatowe jajka, niestety nie udało mi się tego "błyszczącego" efektu złapać na zdjęciu... ;(
 Do wazonu dodałam jeszcze zielone sianko/trawkę.

wielkanocne inspiracje

A to, co widać w tle, to kolejny pomysł na wykorzystanie szklanego wazonu. 
Wcześniejszy mogliście zobaczyć tu: DIY - swiateczny stroik w szkle.
A ten słodki, żółty kurczaczek to dzieło Aiceny, zapraszam na jej bloga: www.aicena-szuflandia.blogspot.com
szklany wazon na wielkanoc

A tak rozwijam plastyczny talent mojego Malucha :) Ramka, piankowe naklejki i kolorowa kartka.
dzieci kreatywnie na wielkanoc

I na sam koniec piękne tulipany - kocham...! Wiosna w czystej postaci.zółte tulipany wiosna wielkanoc

1 komentarz:

  1. Wiosna ach to Ty! Radosne, kolorowe dekoracje :)
    Zielony kurczaczek jest świetny!
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz - WIELKIE DZIĘKI !
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Dziękuję za odwiedziny i zapraszam po więcej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...