wtorek, 24 marca 2015

DIY - Wieniec Wielkanocny

wianek_wielkanocny_DIY
Hej,
Dziś post z serii: coś z niczego - wieniec wielkanocny, do powieszenia np. na drzwi.
Czego potrzebujecie do wykonania takiego wianka? Tak naprawdę, wszystko zależy od was, od waszego gustu, od tego co macie pod ręką. Ja wykorzystałam gotową oponkę styropianową i rzeczy znalezione w domu, takie jak: wstążki, sztuczne kwiaty, jajka styropianowe, kurczaczki, biedronki - ozdoby wielkanocne z poprzednich lat. Na pewno świetnie sprawdzą się naturalne dodatki takie jak gałązki, bazie, mech, wiklina, siano - w końcu Wielkanoc to powrót wiosny, niech więc zagości w naszych domach! :)


Oponkę owinęłam wstążką, która została mi z prac nad pomponami (link ---> POMPONY Z TIULU)
następnie, klejem na gorąco, doklejałam ozdoby do uzyskania zadowalającego wyglądu :):):)
wieniec_na_drzwi

Mój wianek powstał na szybko i raczej nie zasługuje na miano arcydzieła. Na szczęście, w sieci znajdziecie mnóstwo wspaniałości, które śmiało mogą posłużyć za inspirację, Kilka z nich podrzucam.
Pozdrawiam, paa :)

 źródło: www.cudnewianki.com
 źródło: www.kuferdekoracji.pl
 źródło: www.manualni.pl
 źródło: www.pakamera.pl
 źródło: www.swiatkwiatow.pl
źródło: www.tulka.pl

2 komentarze:

  1. Twój wieniec wielkanocny jest świetny! bardzo lubię takie rzeczy proste i nie wymagające zbyt dużo czasu na wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Za każdy komentarz - WIELKIE DZIĘKI !
♥ Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Dziękuję za odwiedziny i zapraszam po więcej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...